مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 09:202022-11-30سياسي

ضرورت جریان سازی فرهنگی در جامعه


معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران بر لزوم جریان سازی فرهنگی در جامعه تاکید کرد و گفت: اتحاد و انسجام ملی قوام بخش قدرت و پیشرفت کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله سلگی صبح چهارشنبه در جلسه بررسی چالش های توسعه فرهنگی ماندران با اظهار اینکه ایران ستیزی دشمنان با وجود مردم همدل، متحد و بابصیرت کشورمان ناکام خواهد ماند، افزود: اتحاد وانسجام ملی قوام بخش قدرت پیشرفت کشور است.

وی با اشاره به تلاش هماهنگ دشمنان در مقابله با ایران اسلامی ادامه داد: هماهنگی امروز دشمنان علیه انقلاب نتیجه شکست سنگین طرح های ضد ایرانی است.

این مسئول استانی با تاکید بر لزوم جریان سازی فرهنگی خاطرنشان کرد: جریان سازی فرهنگی در کشور باید مبتنی بر آرمانخواهی و گفتمان انقلابی باشد و پذیرش ایران به عنوان قدرت برتر منطقه و جهان اسلام واقعیت انکار ناپذیر است.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به مؤلفه های اقتدار و پیشرفت کشور افزود: جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر معارف غنی و الهام بخش ایرانی - اسلامی هیمنه لیبرال دموکراسی غرب را شکسته است.

سلگی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران اکنون به تمامی ابعاد بالندگی و توسعه آرمانی احاطه یافت و ایران قوی و بااراده محکم علی رغم کارشکنی استکبار به سوی رشدیافتگی و فتح قله های افتخار گام بر می دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت جریان سازی فرهنگی در جامعه

ضرورت جریان سازی فرهنگی در جامعه