مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 09:202022-11-30فرهنگي

پوستر جشنواره منطقه ای رسانه های شمال غرب در تبریز رونمایی شد


پوستر جشنواره منطقه ای مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری شمالغرب کشور با حضور جمعی از فعالان رسانه ای آذربایجان شرقی در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز رونمایی شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی پوستر جشنواره منطقه ای مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری شمالغرب کشور با حضور جمعی از فعالان رسانه ای آذربایجان شرقی در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز رونمایی شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در این آیین گفت: اگر زمانی اهمیت رسانه برای برخی از مدیران در سطوح ملی و محلی روشن نبود، امروز همه متولیان ا مر به جایگاه و اهمیت رسانه فعال و حرفه ای آگاه شده اند.

سیدقاسم ناظمی افزود: اگر چه توجه به کثرت رسانهها، مقبول و ایجاد فرصت برابر برای همه شهروندان برای تاسیس رسانه های جدید است، اما اگر کیفیت در این میان مغفول بماند، شاهد اتفاقاتی خواهیم بود که در هفته های گذشته شاهد آن بودیم که طی آن مرجعیت رسانه های رسمی توسط شبه رسانهها و صفحات شبکه های اجتماعی از میان رفت.

وی اضافه کرد: تضعیف مرجعیت رسانه های رسمی و مجوزدار موجب شد که مخاطب ایرانی سر درگم بماند و نداند خبر درست و مستند را از کدام منبع و مرجع اخذ کند.

وی ادامه داد: برگزاری رویدادهای رقابت محور از قبیل جشنوارههای رسانه ای از جمله راهکارهای برون رفت از این وضعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر جشنواره منطقه ای رسانه های شمال غرب در تبریز رونمایی شد

پوستر جشنواره منطقه ای رسانه های شمال غرب در تبریز رونمایی شد