مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 11:002022-11-30سياسي

فعالیت پروژه های فرودگاهی ادامه دارد


رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با بیان این که گره از پروژه های فرودگاهی باز شده است، اعلام کرد: بیش از 200 پروژه فرودگاهی در سطح کشور فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی؛ حمیدرضا سیدی معاون وزیر، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از اجرای 200 پروژه فرودگاهی در سطح کشور خبر داد و گفت: امروز هیچ پروژه غیر فعالی در فرودگاه های کشور نداریم.

معاون وزیر راه و شهرسازی در همایش مدیران کل ستادی و فرودگاهی کشور که صبح امروز 9 آذر در هتل ترانزیت فرودگاه بین المللی مهرآباد آغاز شد، ضمن ادای احترام به شهدای امنیت و تبریک میلاد حضرت زینب (س) در چهار محور عملیات زمستانی، برنامه هفتم توسعه و امنیت فرودگاهی با تأکید بر امنیت سایبری و رعایت قانون محاسبات عمومی و آیین نامه مالی و معاملاتی شرکت در خصوص پروژه ها و خرید در سال جاری سخن گفت.

رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران خطاب به مدیران فرودگاهی با تأکید بر بر پیگیری جذب کامل اعتبارات تخصیص یافته به پروژه ها، افزود: اگر پروژه ای برای سال 1402 قابل تعریف است، مدیران فرودگاهی از امروز به دنبال مصوبات هیأت مدیره، مجوزها و اجرای فرایندها باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت پروژه های فرودگاهی ادامه دارد

فعالیت پروژه های فرودگاهی ادامه دارد