مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 12:002022-11-30فناوري

خرید ترانس مایکروفر از «هرمس پارت»


اگر قصد خرید قطعات مختلف لوازم منزل را دارید، با خرید از مجموعه «هرمس پارت» می توانید قطعاتی با بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت تهیه نمایید.

- اگر قصد خرید قطعات مختلف لوازم منزل را دارید، با خرید از مجموعه هرمس پارت می توانید قطعاتی با بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت تهیه نمایید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی ترانس مایکروفر را دارید، این قطعه را از طریق فروشگاه اینترنتی هرمس پارت تهیه نمایید.

برای کسب اطلاعات بیش تر در این خصوص می توانید با شماره های 22111159-021 یا 22227378-021 تماس بگیرید.

مشخصات مهم ترانس مایکروفر ترانس یک قطعه فلزی، مکعبی است که با استفاده از سیم پیچ های طولانی که داخل دستگاه وجود دارد، از طریق القای بار الکتریکی، ولتاژ مایکروفر را به شکل قابل توجهی افزایش می دهد.

یکی از مشخصه های مهم ترانس مایکروفر، توان اسمی این وسیله است که معمولاً بین 700 تا 1350 وات است و بالا بودن توان ترانس، نشان دهنده ی بالاتر بودن جریان ورودی و خروجی از آن خواهد بود.

ترانس مایکروفر، بر خلاف چیزی که در برخی منابع گفته شده است، شاخصه ای تحت عنوان ولتاژ ندارد؛ زیرا، این قطعه تنها مبدل ولتاژ است و از خود ولتاژی تولید نمی کند که بخواهد تحت آن وتاژ معرفی شود و این که گفته می شود این ترانس ماکروفر چند ولت است، یک اشتباه رایج است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید ترانس مایکروفر از «هرمس پارت»

خرید ترانس مایکروفر از «هرمس پارت»