مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 12:402022-11-30سياسي

گزارش برنامه های دولت در حوزه کنترل تورم در جلسه هیات دولت


سخنگوی دولت از ارایه گزارشی از برنامه های دولت در حوزه کنترل تورم و هدف گذاری صورت گرفته با توجه به حجم نقدینگی در جلسه هیات دولت خبر داد .

- سخنگوی دولت از ارایه گزارشی از برنامه های دولت در حوزه کنترل تورم و هدف گذاری صورت گرفته با توجه به حجم نقدینگی در جلسه هیات دولت خبر داد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز در جلسه هیئت دولت هم رییس جمهوری و هم معاون اول تقدیر از نقش و جایگاه پرستاران و کادر درمان به ویژه در ایام مدیریت کرونا داشتند.

تاکید شد وزارت بهداشت با همکاری صداوسیما، وزارت فرهنگ و ارشاد و با حمایت سازمان برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد تولیدات هنری، محصولات رسانه ای و سریال هایی را طراحی کنند تا هرچه بیشتر تلاش ها و ایثارگری های کادر درمان مستندسازی شود.

وی افزود: همزمان ما ثبت پنجمین رکورد روز بدون فوتی کرونا را روز گذشته داشتیم و خبر آن همزمان با روز پرستار شد که نتیجه همین تلاش جامعه پزشکی و کادر درمان است که قدردان آنان هستیم، آن هم هم زمان با دورانی که در برخی کشورها مرگ ومیر چندرقمی و قرنطینه ها را شاهد هستیم.

سخنگوی دولت یادآور شد: هفته آتی سومین جلسه مشترک دولت و مجلس به میزبانی مجلس برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش برنامه های دولت در حوزه کنترل تورم در جلسه هیات دولت

گزارش برنامه های دولت در حوزه کنترل تورم در جلسه هیات دولت