مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 12:452022-11-30سياسي

پرستاران آستارایی تجلیل شدند


فرمانده سپاه قدس استان گیلان در جریان سفر به آستارا با حضور در بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان مرزنشین از خدمات پرستاران قدردانی کرد.

- سردار محمد عبدالله پور همزمان با روز پرستار در جریان سفر به آستارا و بازدید از بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان مرزی که با همراهی فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه و مسئولان بهداشت و درمان شهرستان انجام شد، با حضور در بخش های مختلف این بیمارستان به مناسبت روز پرستار از پرستاران این بیمارستان قدردانی کرد.

وی در این بازدید با بیان اینکه پرستاری مقدس ترین شغل است و پرستاران کارشان را صادقانه، مخلصانه انجام می دهند، اظهار کرد: پرستاری یکی از زیباترین و والاترین جلوه های نوعدوستی، شفقت و انسانیت است که در قالب و کالبد خدماتی که سپیدپوشان مهربان به جامعه ارائه می کنند، متجسم می شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه پرستاران شریف ایران اسلامی که در صحنه های مختلف به ویژه دوران دفاع مقدس با پیروی از بزرگ پرستار جهان، حضرت زینب کبری(س) نقش خود را در میدان خطر به بهترین شکل ایفا کرده اند، افزود: در بحث کرونا پرستاران با سخت کوشی برای پاسداری از سلامت و حیات هموطنان خویش یکی از باشکوه ترین جایگاه ها را از این شغل مهم در نظام سلامت به همگان نشان دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرستاران آستارایی تجلیل شدند

پرستاران آستارایی تجلیل شدند