مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 12:502022-11-30بين الملل

از جام جهانی فوتبال چگونه برای کشتار بیشتر سوء استفاده می شود؟


همزمان با آغاز مهمترین رقابت فوتبالی دنیا و اوج گرفتن حساسیت این رقابت ها با نزدیک شدن به مراحل پایانی، سیاست ترور و جنایت رژیم صهیونیستی تشدید شده و اعدام ها در عربستان بیشتر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در روزهای اخیر همزمان با آغاز رقابت های جام جهانی 2022 قطر رخدادهایی در گوشه و کنار منطقه در حال رخ دادن است که نباید از نظر دور نگه داشته شوند.

در این روزها به نظر می رسد همزمان با افزایش حساسیت در مهمترین رقابت فوتبالی دنیا، سیاست ترور و جنایت رژیم صهیونیستی تشدید پیدا کرده و اعدام ها در عربستان بیشتر شده است.

افزایش چراغ خاموش اعدام مخالفان منابع آگاه در روزهای اخیر از افزایش روند اعدام های مخالفان در عربستان سعودی خبر داده اند.

سازمان ملل اخیراً با صدور بیانیه ای اعلام کرد که عربستان سعودی از 10 ماه نوامبر جاری 17 نفر را اعدام کرده است.

در گزارش سازمان ملل به این مساله اشاره شده است که مجازات اعدام در عربستان سعودی تنها پس از اجرای احکام تأیید می شود، بنابراین پیش از انجام اعدام ها هیچ اطلاعاتی در مورد افراد محکوم به اعدام وجود ندارد.

براساس آمارهای مراکز معتبر، شمار اعدامی ها در عربستان سعودی در سال جاری میلادی به 138 نفر رسیده که دستکم دو برابر آمارهای سال 2021 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از جام جهانی فوتبال چگونه برای کشتار بیشتر سوء استفاده می شود؟

از جام جهانی فوتبال چگونه برای کشتار بیشتر سوء استفاده می شود؟