مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 13:452022-11-30ورزشي

اتفاق عجیب در اتوبوس تیم ملی ژاپن/ بلژیکی ها به دنبال جاسوس تیم


یک رسانه ژاپنی از دست کم گرفتن کاستاریکا توسط بازیکنان تیم ملی کشورشان خبر داده و عنوان کرده که در اتوبوس بحث بر سر تفاضل گل بوده است! - یک رسانه ژاپنی از دست کم گرفتن کاستاریکا توسط بازیکنان تیم ملی کشورشان خبر داده و عنوان کرده که در اتوبوس بحث بر سر تفاضل گل بوده است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی که از روز 29 آبان به میزبان قطر آغاز شده و تا روز 27 آذر ادامه خواهد داشت، با اتفاقات ریز و درشتی همراه بوده است.

اتفاق عجیب در اردوی چشم بادامی ها جام جهانی تا به امروز پر از اتفاقات غیرقابل پیش بینی بوده است.

شکست آلمان از ژاپن، باخت 7 بر صفر کاستاریکا برابر اسپانیا و همچنین شکست عجیب ژاپن از کاستاریکا از جمله این نتایج عجیب است که در گروه پنجم این رقابت ها به دست آمده است.

در همین رابطه روزنامه آساهی ژاپن در خبری عجیب اعلام کرده اطمینان خاطر بازیکنان ژاپن از پیروزی برابر کاستاریکا که به دست کم گرفتن این تیم منجر شد، در حدی بود که در اتوبوس و هنگام رفتن به سمت ورزشگاه، سر تفاضل گل بحث می کردند و پیش بینی های یکدیگر را به چالش می کشیدند! موفقیت فیفا در ثبت یک آمار با برتری پرتغال برابر اروگوئه و صعود این تیم به مرحله حذفی، دقیقا نیمی از مسابقات جام جهانی انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاق عجیب در اتوبوس تیم ملی ژاپن/ بلژیکی ها به دنبال جاسوس تیم

اتفاق عجیب در اتوبوس تیم ملی ژاپن/ بلژیکی ها به دنبال جاسوس تیم