مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 14:202022-11-30سياسي

اعضای شورای شهرستان بیجار مستندات ادعای خود را ارائه کنند


نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای شورای شهرستان بیجار مستندات ادعای خود را در خصوص دخالت بنده در امور شورا ارائه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا زندیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: طبق صحبت های رییس شورای شهرستان بیجار که با رسانه ها داشته است در خصوص این که دخالت هایی در شورای شهرستان بیجار صورت گرفته و بی توجهی به اعلام نظرات اعضا شورا صورت گرفته است باید مستندات خود را در خصوص این ادعا ارائه کنند.

وی افزود: منافع شخصی و مالی چند نفر از اعضای شورا دلیل این استعفاست و با توجه به شرایط فعلی جامعه نیازمند آرامش و دور از تنش است و اقدام چنین کاری در این شرایط دور از ذهن است.

نماینده شهرستان بیجار با اشاره به وظایف نماینده در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد، گفت: یکی از وظایف نماینده مردم رسیدگی و نظارت امورات مردم در شهرستان و روستاهاست و وظیفه نماینده این است در خصوص هزینه و اعتباراتی که در شهرستان صورت می گیرد رسیدگی و پیگیری شود.

زندیان افزود: گویا اعضای شورای شهرستان بیجار بر این نظارت ها و فعالیت ها حس خوبی ندارند و می خواهند هیچ یک از مسئولین استانی و شهرستانی در امورات و هزینه های شورای شهرستان دخالت نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شورای شهرستان بیجار مستندات ادعای خود را ارائه کنند

اعضای شورای شهرستان بیجار مستندات ادعای خود را ارائه کنند