مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 14:352022-11-30سياسي

تعیین تکلیف 281 فقره پرونده اموال تملیکی در استان یزد


رییس دادگستری استان یزد از تعیین تکلیف 281 فقره پرونده سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به ارزش بالغ 107 میلیارد ریال همت دادگستری استان یزد در سال جاری خبر داد.

- غلامعلی دهشیری در رابطه با تعیین تکلیف پرونده ها و اموال موجود در انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تکلیکی استان در شش ماهه نخست سال جاری، گفت: تعیین تکلیف اموال ناشی از جرم یکی از تکالیفی است که در قوانین و در مراحل مختلف رسیدگی برعهده دستگاه قضایی گذاشته شده است و تاکیدات ریاست قوه قضاییه و دستورات وی نیز در یکسال اخیر موجب شد که امسال نیز رسیدگی و تعیین تکلیف اموال موجود در انبارهای سازمان اموال تملیکی در دستور کار دادگستری استان یزد قرار گیرد.

وی افزود: برهمین اساس در شش ماهه ابتدایی سال مجموعا، 14 مورد بازرسی توسط مقامات قضایی استان یزد از این انبارها صورت گرفته و دستورات لازم جهت ساماندهی آن نیز صادر شده است.

رییس کل دادگستری استان با اشاره به تعیین تکلیف 281 فقره پرونده سازمان اموال تملیکی در سال جاری با همت دادگستری استان یزد، اعلام کرد: فروش اموال تملیکی استان یزد در 6 ماهه نخست امسال، 107 میلیارد و 779 میلیون و 87 هزارو 262 ریال بوده است.

دهشیری ضمن اشاره به اینکه اموال این تعداد پرونده از طریق فروش، اعاده، استرداد، امحا و واگذاری تعیین تکلیف شده است گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف 281 فقره پرونده اموال تملیکی در استان یزد

تعیین تکلیف 281 فقره پرونده اموال تملیکی در استان یزد