مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 14:542022-11-30سياسي

حسین یکتا: انقلاب با تمام قصه و غصه ها نفس تازه خواهد کرد


راوی دفاع مقدس با بیان اینکه انقلاب با تمام قصه و غصه های خود نفس تازه خواهد کرد، گفت: همانطور که امام(ره) بیان کردند یاران من در گهواره اند و در دوران دفاع مقدس شاهد این موضوع بودیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حاج حسین یکتا، راوی دفاع مقدس پیش از ظهر امروز در دومین جشنواره دانشجویی مالک اشتر با تأکید بر اینکه هرکجا در کار گره افتاده، جوانان راه حل شدند، اظهار داشت: زمانی که زمزم انقلاب اسلامی جوشید، دشمن هر کاری می توانست انجام داد تا ریل را بچرخاند و در این راستا 17 هزار شهید ترور و سرهای بریده دادیم اما باز با خون دل خوردن ها، زمزمی دیگر به اسم جهاد فی سبیل الله رقم خورد.

  وی افزود: ما به جنگ نرفتیم اما زمزمی جوشید که امام آن را مقدمه فتح فلسطین دانست و پس از این جنگ طبق بیان حاج قاسم حال و هوای روزهای ظهور، حال و هوای جبهه بود.

  یکتا یادآور شد: پس از جنگ نیز مجدد دشمن برای تغییر ریل تلاش کرد و در این راستا رهبری بیان کردند در آنجا قتل عام فرهنگی آغاز شد و رهبری در همان سال برای اولین بار به راهیان نور رفتند و زمزم راهیان نور جوشید.

  راوی دفاع مقدس با اشاره به برکات راهیان نور اظهار کرد: اگر برای خدا بدویم، زمزم از جایی دیگر می جوشد، زمانی که غواص های دست بسته آمدند رهبر انقلاب فرمودند در لحظه ای که انقلاب اسلامی نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسین یکتا: انقلاب با تمام قصه و غصه ها نفس تازه خواهد کرد

حسین یکتا: انقلاب با تمام قصه و غصه ها نفس تازه خواهد کرد