مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 17:302022-11-30پزشكي

لنکرانی: عوارض کرونا زنان را بیشتر از مردان درگیر کرد


رییس مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اهمیت برگزاری کنفرانس سلامت زنان، یکی از محورهای این کنفرانس را پیامدهای کرونا اعلام و اضافه کرد که این عوارض زنان را بیش از مردان درگیر کرده است.

- دکتر کامران باقری لنکرانی چهارشنبه نهم آذر در مراسم آغاز به کار یازدهمین کنفرانس سلامت زنان در شیراز، یکی از محورهای مورد بررسی در این رویداد علمی را توجه به پیامدهای ناشی از کووید19 بر بانوان اعلام و اضافه کرد: پیامدهای ناشی از این بیماری در حدود 60 درصد مبتلایان را درگیر کرد و یافته ها نشان می دهد این میزان در بانوان نزدیک به 25 درصد بیشتر از آقایان شایع بوده و علاوه بر آسیب های جسمی، صدمات روحی را نیز در پی داشته است.

رییس مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه بانوان نظیر رشد چشمگیر حضور بانوان در عرصه های علمی و تحصیلی، گفت: در حال حاضر بیش از 50 درصد از دانشجویان دانشگاه ها را بانوان تشکیل می دهند و سهم زنان در عضویت هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور نیز 34 درصد افزایش یافته است.

باقری لنکرانی با قدردانی از مشارکت و هم اندیشی اندیشمندان داخلی و خارجی برای برگزاری این سمینار دو روزه و رسیدن به اهداف سیاستگذاری سلامت در کشور، گفت: در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لنکرانی: عوارض کرونا زنان را بیشتر از مردان درگیر کرد

لنکرانی: عوارض کرونا زنان را بیشتر از مردان درگیر کرد