مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 21:552022-11-30سياسي

همسران شهدای والامقام رهروان زینبی هستند


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز همسران شهدای والامقام را ادامه دهندگان راه حضرت زینب کبری (س) توصیف کرد.

- تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز همسران شهدای والامقام را ادامه دهندگان راه حضرت زینب کبری (س) توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سیّدمحمّدعلی آل هاشم شامگاه چهارشنبه در همایش تجلیل از همسران معظم شاهد تبریز که در تقارن با سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در تالار معلم این کلانشهر برگزار شد، گفت: به تعبیری، حضرت زینب (س)، حسین (ع) دوم در پوشش زن بودند؛ شخصیتی بزرگ که این عظمتِ وجودی، نه در پرتو انتساب به حضرت علی (ع)، امام حسن مجتبی (ع) و یا سیدالشهدا (ع)، بلکه در سایه حرکت های بلند انسانی- اسلامی و موضعگیری های بی همتا حاصل شده بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: در توصیف ابعاد عظیمِ شخصیتیِ حضرت زینب کبری (س) همین بس که ایشان عامل پیروزی خون بر شمشیر بودند و گرنه خون ها در کربلا می ماند.

آیت الله آل هاشم افزود: دلیل اصلی تبدیل شکست ظاهریِ واقعه دشت کربلا به پیروزی قطعی و دائمی، منش و رفتار حضرت زینب (س) بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسران شهدای والامقام رهروان زینبی هستند

همسران شهدای والامقام رهروان زینبی هستند