مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 23:102022-11-30سياسي

تعاونی های دانشجویی کارآفرین دانشگاه لرستان تشکیل می شوند


با همکاری بین معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، تعاونی های دانشجویی کارآفرین و دانش بنیان این دانشگاه تشکیل می شوند.

- ایسنا/لرستان رییس دانشگاه لرستان گفت: با همکاری بین معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، تعاونی های دانشجویی کارآفرین و دانش بنیان این دانشگاه تشکیل می شوند.

علی نظری در نشست مشترک با مدیران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان و دبیران انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه لرستان که امروز در سالن جلسات برگزار شد، اظهار کرد: براساس تفاهم نامه جدید همکاری دوجانبه بین معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تعاونی های دانشجویی کارآفرین، دانش بنیان و عمل محور دانشگاه، تشکیل و راه اندازی می شوند.

وی تصریح کرد: شکل گیری این گونه تعاونی ها از جمله اقدامات در راستای تلاش هرچه بیشتر برای تحقق شعار سال بوده که توسط مقام معظم رهبری (حفظه الله)، به عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، نام گذاری شده است.

رییس دانشگاه لرستان خاطرنشان کرد: بایستی هرچه بهتر و اثرگذارتر از ظرفیت ها و پتانسیل های انجمن های علمی دانشجویی در مسیر اقتصاد کارآفرین و دانش بنیان استانی، استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعاونی های دانشجویی کارآفرین دانشگاه لرستان تشکیل می شوند

تعاونی های دانشجویی کارآفرین دانشگاه لرستان تشکیل می شوند