مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 09:002022-12-01سياسي

هوشیاری وبصیرت برای شناخت توطئه های دشمنان درجنگ ترکیبی ضروری است


فرمانده کل ارتش با اشاره به ضرورت هوشیاری و بصیرت در شناخت توطئه های دشمنان در جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: گلوله جنگ ترکیبی از جنس صدا، - تصویر و کلام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در مراسم بزرگداشت روز پرستار در دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ارتش، ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) اظهار کرد: روز پرستار از جهات مختلف، روز بسیار مبارک و یکی از بامسماترین نام گذاری روزها، روز پرستار در سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب (س) است.

وی ادامه داد: این روز که روز ادای احترام به پرستارها و جامعه بزرگ و خدوم بهداشت و درمان است، فرصتی است مغتنم تا در کنار تقدیر از پرستاران و پیراپزشکان ارتش جمهوری اسلامی ایران، از زحمات، فداکاری ها و تلاش های همه فعالان بهداشت و درمان ارتش در دوره های مختلف قدردانی کنیم.

فرمانده کل ارتش افزود: جایگاه پرستار در همه جوامع و در طول تاریخ محترم بوده است.

نقش پرستارها همواره نقشی حیاتی در زندگی انسان ها تلقی می شود و به طور تقریبی همه انسان ها در طول زندگی، بزرگی و عظمت پرستاری را احساس کرده اند.

این موهبت الهی که در وجود عزیزان پرستار نهاده شده، مثل بسیاری از موهبت ها و نعمت های اعطایی خداوند، هر روزه همه وجود ما را احاطه کرده اما شکر آن ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشیاری وبصیرت برای شناخت توطئه های دشمنان درجنگ ترکیبی ضروری است

هوشیاری وبصیرت برای شناخت توطئه های دشمنان درجنگ ترکیبی ضروری است