مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 09:102022-12-01سياسي

استکبار جنگ فوق مدرنی را در تمامی ابعاد علیه ایران آغاز کرده است


امروز جبهه استکبار تحت آموزه های پست مدرنیسم، جنگ فوق مدرن را در تمامی ابعاد علیه ما آغاز کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار سید مهدی فرحی جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی در گردهمایی بزرگ بسیجیان وزارت دفاع با اشاره به اهمیت بهره گیری نسل جوان از فرهنگ و تفکر بسیجی اظهار داشت: بسیجی حقیقی تابع ولایت و امام زمانش است و این مسیر نورانی را تا خط سرخ شهادت ادامه می دهد؛ همانگونه که یاران امام حسین (ع) تا آخرین نفس از جبهه حق در برابر جبهه نفاق دفاع کردند.

سردار فرحی با تاکید بر اینکه بسیجی باید به سلاح تقوا و ورع مجهز باشد، افزود: انسان در سایه تقوا تحت حمایت و نصرت الهی قرار می گیرد و کسی را که پروردگار پشتیبانی کند، قطعاً پیروزی با او همراه است.

وی با اشاره به اینکه شناخت، آگاهی و بصیرت در پرتو رعایت دستورات الهی و تقوا حاصل می شود، تصریح کرد: به استناد آیات قرآن کریم هر کسی که تقوا پیشه کند پروردگار به او قدرت تشخیص و شناخت حق از باطل را می دهد؛ از این رو ریشه بصیرت در تقوا نهفته است.

سردار فرحی با اشاره به اثرگذاری ایمان در تشخیص جبهه حق از باطل، بیان داشت: انسان مومن در فضای غبارآلود دوقطبی و مواجه با فتنه ها به مدد الهی می تواند حق را از باطل تشخیص دهند و مسیر صحیح را انتخاب نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبار جنگ فوق مدرنی را در تمامی ابعاد علیه ایران آغاز کرده است

استکبار جنگ فوق مدرنی را در تمامی ابعاد علیه ایران آغاز کرده است