مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 09:252022-12-01ورزشي

فاز دوم مجتمع «ایثار» زاهدان افتتاح و به بهره برداری رسید


فاز دوم مجتمع ایثار شهرستان زاهدان با حضور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افتتاح و به بهره برداری رسید.

- به گزارش، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم به سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، در خصوص این ساختمان، گفت: مجموعه رفاهی و اقامتی مؤسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار زاهدان در دو طبقه و به مساحت دو هزار و 650 مترمربع احداث شده که طبقه اول شامل تالار، رستوران و طبقه دوم، فاز اقامتی است.

سردار پاسدار محمد ناظری افزود: بخش اقامتی این مجموعه، دارای 21 سوییت با ظرفیت مجموع 60 نفر بوده و تجهیز آن از مهرماه سال گذشته با تخصیص دو میلیارد تومان توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آغاز شد و این مجموعه با توجه به مراجعه بخش عظیمی از خانواده های شهدا و ایثارگران شهرستان ها به زاهدان جهت درمان و انجام امورات اداری و همچنین ظرفیت های گردشگری استان به ویژه در فصل های پاییز و زمستان، می تواند پذیرای جامعه هدف و سایر مراجعه کنندگان باشد.

وی با بیان اینکه برای ساخت مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار سیستان و بلوچستان در مجموع بیش از 22 میلیارد تومان از سال 1389 تاکنون هزینه شده، ابراز امیدواری کرد: از ظرفیت این مجموعه در راستای خدمات دهی بهتر به جامعه هدف استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز دوم مجتمع «ایثار» زاهدان افتتاح و به بهره برداری رسید

فاز دوم مجتمع «ایثار» زاهدان افتتاح و به بهره برداری رسید