مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 14:552022-12-01سياسي

نفوذ یکی از حوادث تلخ نهضت میرزا کوچک بود/ بصیرت؛ لازمه رهبران نهضت های دینی


نماینده ولی فقیه در گیلان، نفوذ را یکی از حوادث تلخ نهضت جنگل دانست و بیان کرد: میرزا با ترنم آیات الهی مانوس بود و لذا رمز مانایی او در تاریخ معاصر همین است؛ - نفوذ یکی از حوادث تلخ نهضت میرزا کوچک بود/ بصیرت؛ لازمه رهبران نهضت های دینی ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان، نفوذ را یکی از حوادث تلخ نهضت جنگل دانست و بیان کرد: میرزا با ترنم آیات الهی مانوس بود و لذا رمز مانایی او در تاریخ معاصر همین است؛ اگر انسان خود را در مسیر خدا و توحید و اهل بیت و قرآن قرار دهد، ماندگار می شود.

آیت الله رسول فلاحتی در کنگره بین المللی شهید میرزا کوچک جنگلی که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب پیرامون جایگاه پر عظمت این مجاهد فی سبیل الله و عالم حوزه های دینی شیعه، اظهار کرد: رهبر انقلاب میرزا کوچک را نماد حقیقی شجاعت و مجاهدت مردم گیلان دانستند.

وی با بیان اینکه براساس تعابیر رهبر انقلاب، میرزا کوچک برای اقامه اسلام و قرآن و مقابله با بیگانگان و متجاوزین در دوران غربت قیام کرد، گفت: یاد میرزا نباید فراموش شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان، پیروزی انقلاب اسلامی را در سایه خون شهیدان مجاهد این مرز و بوم همچون میرزا کوچک دانست و تصریح کرد: باید یاد و خاطره همه شخصیت های بزرگ و در راس آنان امام خمینی(ره) که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفوذ یکی از حوادث تلخ نهضت میرزا کوچک بود/ بصیرت؛ لازمه رهبران نهضت های دینی

نفوذ یکی از حوادث تلخ نهضت میرزا کوچک بود/ بصیرت؛ لازمه رهبران نهضت های دینی