مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 15:352022-12-01سياسي

وجود فقر زیرساختی و قوانین در حوزه گردشگری


معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در حوزه گردشگری فقر زیرساختی و قوانین داریم و جایگاه میراث فرهنگی، - گردشگری و صنایع دستی در کشور هنوز جا نیفتاده است.

  جواد واحدی پنجشنبه 10 آذرماه در مراسم تودیع معارفه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان بیان کرد: همدان با توجه به قابلیت های ویژه در عرصه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پتانسیل های دارد که باید از آنها بهره مند شویم و آنها را به کشور و جهان بشناسانیم.

وی با بیان اینکه شناساندن ایران یکی از وظایف وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است، افزود: هر استان قابلیت های خاص خود را دارد که به دلیل شناساندن کمتر آنها بعضی از کشورها می خواهند از ما سرقت میراثی کنند، بنابراین باید در حوزه تبلیغات و بازاریابی بیشتر ورود پیدا کنیم.

واحدی با اشاره به اینکه در حوزه گردشگری و به عنوان مثال بومگردی ها می تواند با کمترین هزینه اشتغال خوبی ایجاد کند، اظهار کرد: در حوزه گردشگری فقر زیرساختی و قوانین داریم و جایگاه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در کشور هنوز جا نیفتاده است.

وی با بیان اینکه باید قدر منابع انسانی را بدانیم، مطرح کرد: در انتصاب مدیرکل میرزاث فرهنگی همدان گزینه های متعددی کاندید بود، انتصابات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود فقر زیرساختی و قوانین در حوزه گردشگری

وجود فقر زیرساختی و قوانین در حوزه گردشگری