مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 08:502022-12-02بين الملل

نشست شورای امنیت ملی ترکیه درباره حمله به سوریه به ریاست اردوغان


شورای امنیت ملی ترکیه پس از برگزاری نشستی درباره حملات آنکارا به مناطق شمالی سوریه تاکید کرد هیچ گروه تروریستی اجازه حضور و فعالیت در منطقه را نخواهد داشت.

- شورای امنیت ملی ترکیه پس از برگزاری نشستی درباره حملات آنکارا به مناطق شمالی سوریه تاکید کرد هیچ گروه تروریستی اجازه حضور و فعالیت در منطقه را نخواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، نشست شورای امنیت ملی ترکیه درباره حملات آنکارا به سوریه و احتمال انجام حملات زمینی به این کشور به ریاست رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری این کشور در مجتمع بش تپه آنکارا برگزار شد.

شورای امنیت ملی ترکیه با صدور بیانیه ای پس از برگزاری این نشست تاکید کرد: هیچ گروه تروریستی اجازه حضور و فعالیت در منطقه ما را نخواهد داشت و هر اقدام لازم برای این منظور انجام خواهد شد.

تنها هدف عملیات انجام شده در مرزهای جنوبی ترکیه، گروه های تروریستی است.

در این نشست، شورای امنیت ملی ترکیه در جریان عملیات انجام شده در داخل و خارج از ترکیه قرار داده شد و اتخاذ تدابیر اضافی در این زمینه نیز مورد بررسی قرار گرفت.

در این بیانیه همچنین تاکید شده است: ترکیه به هیچ وجه هدف قرار گرفتن نیروهای امنیتی خود توسط تروریست ها را تحمل نخواهد کرد و اقدامات جدیدی را در این زمینه اتخاذ می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست شورای امنیت ملی ترکیه درباره حمله به سوریه به ریاست اردوغان

نشست شورای امنیت ملی ترکیه درباره حمله به سوریه به ریاست اردوغان