مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 12:062022-12-02فرهنگي

با انتقال رویدادهای هنری به شهرستان ها زمینه تعامل فرهنگی ایجاد می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوانات، یکی از موضوعات سفر یک روزه سید رسول موسوی نژادیان، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به شهرستان بوانات، دیدار و گفتگوی رودررو با همکاران اداری این شهرستان بود.

موسوی نژادیان در این دیدار گفت: بخش قابل توجهی از هنرمندان و فرهنگ وران ما از شهرستان ظهور و بروز کرده اند که این خود نشان از آن دارد که هر چه در حوزه فرهنگی هنری شهرستان ها سرمایه گذاری شود، مثمرثمر خواهد بود.

وی افزود: برخی از رویدادهای استانی و کشوری را می توان با توجه به توانمندی های شهرستان ها، به آنجا برد؛ با این رویکرد افزون بر شور و شوقی که ایجاد می شود، زمینه تعامل فرهنگی، هنری، ادبی، رسانه ای و حتی اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را نیز به دنبال خواهد داشت، این مهم، نیازمند تلاش بیشتر همکارانمان در شهرستان هاست.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به گستره، پیشینه و تنوع فرهنگی و هنری استان فارس اشاره کرد و ادامه داد: بر هنرمندان و فرهنگ وران شهرستانی است که در انتخابات های انجمن های هنری، فرهنگی و ادبی نه تنها مشارکت داشته باشند که با بینش و دانش و دقت، نمایندگان خود را برگزینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با انتقال رویدادهای هنری به شهرستان ها زمینه تعامل فرهنگی ایجاد می شود

با انتقال رویدادهای هنری به شهرستان ها زمینه تعامل فرهنگی ایجاد می شود