مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 15:052022-12-02سياسي

ارتباط دانشجویان با متن جامعه افزایش پیدا کند


دانشجویان باید به دنبال ایجاد ارتباط هرچه بیشتر با متن جامعه و پیگیری مطالبات مردم باشند.

- قزوین- امام جمعه محمودآباد گفت: دانشجویان باید به دنبال ایجاد ارتباط هرچه بیشتر با متن جامعه و پیگیری مطالبات مردم باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر محمودآباد با اشاره به سفر السودانی به کشورمان اظهار کرد: محمد شیاع السودانی که به بن بست طولانی در عراق خاتمه داد حال در قالب یک برنامه بلندمدت همه جانبه به دنبال ایجاد ثبات در حوزه های مختلف در این کشور است.

وی افزود: با توجه به تحولات اخیر جاری در سطح منطقه و مرزهای غربی ایران، سفر محمد شیاع السودانی به ایران در یک دوره بسیار حساس و استراتژیک صورت می گیرد.

امام جمعه محمودآباد با بیان اینکه این سفر چند محور مهم دارد، عنوان کرد: فیصله دادن به حضور گروه های تروریستی و تجزیه طلب غرب و شمال غرب ایران و مبارزه با تروریسم داعش از جمله محورهای مهم این سفر خواهد بود.

وی معاهدات گازی و برق بین دو کشور را محور دیگر این سفر دانست و تاکید کرد: السودانی به دنبال این است که قراردادها در زمینه برق و گاز را گسترش دهد و ایران به عنوان یک پشتیبان اصلی در این زمینه معرفی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط دانشجویان با متن جامعه افزایش پیدا کند

ارتباط دانشجویان با متن جامعه افزایش پیدا کند