مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 10:002022-12-03سياسي

قالیباف: هیچ سندی معتبرتر و مورد وثوق تر از قانون اساسی نداریم


قالیباف در همایش ملی مسئولیت اجرای قانون اساسی گفت: هیچ سندی معتبرتر، مؤثرتر، مورد وثوق تر و در دسترس تر از قانون اساسی نداریم.

- قالیباف در همایش ملی مسئولیت اجرای قانون اساسی گفت: هیچ سندی معتبرتر، مؤثرتر، مورد وثوق تر و در دسترس تر از قانون اساسی نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در همایش ملی مسئولیت اجرای قانون اساسی که صبح امروز(شنبه، 12 آذر ماه) به مناسبت روز قانون اساسی در سالن اجلاس سران و با موضوع احصای راهکارهای مؤثر اجرای قانون اساسی بر اساس اصل 113 قانون اساسی و تفسیر شورای نگهبان از این اصل برگزار شد، در کنار سایر رؤسای قوا حضور یافت.

قالیباف در این همایش گفت: در ابتدا به سهم خودم به همه عزیزان و بزرگواران و اندیشمندان در حوزه حقوق، از بخش های مختلف دانشگاهی و بخش های دولتی، حوزه های علمیه، برادران و خواهران گرامی و همچنین مهمانان خارجی حاضر در این جلسه عرض خیر مقدم دارم.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در ابتدا درود می فرستم به روح پرفتوح شهدا و امام شهدا، امامی که جز برای خدا کلامی نگفت و جز در راه خدا گامی برنداشت و به ویژه درود می فرستیم به روح پرفتوح شهید بهشتی(ره)، شهیدی که در پایه گذاری، شکل گیری و تصویب قانون اساسی، نقش بسیار کلیدی و اساسی را ایفا کردند و همچنین تشکر می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: هیچ سندی معتبرتر و مورد وثوق تر از قانون اساسی نداریم

قالیباف: هیچ سندی معتبرتر و مورد وثوق تر از قانون اساسی نداریم