مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 10:102022-12-03اجتماعي

آماده باش سازمان رفاه شهرداری تهران برای اسکان افراد بی سرپناه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با توجه به لزوم حمایت از اقشار آسیب دیده اجتماعی از جمله کارتن خواب ها و افراد بی سرپناه با شروع فصل سرما و با هدف حمایت و ارائه خدمات مطلوب تر به اقشار آسیب دیده اجتماعی گشت های ویژه فوریت های خدمات اجتماعی حامی .

- روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از آماده باش این سازمان برای اسکان دادن به کارتن خواب ها و افراد بی سرپناه همزمان با شروع فصل سرما خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با توجه به لزوم حمایت از اقشار آسیب دیده اجتماعی از جمله کارتن خواب ها و افراد بی سرپناه با شروع فصل سرما و با هدف حمایت و ارائه خدمات مطلوب تر به اقشار آسیب دیده اجتماعی گشت های ویژه فوریت های خدمات اجتماعی حامی شهر در حال آماده باش هستند.

شهروندان می توانند در صورت مشاهده افراد بی سرپناه و کارتن خواب با شماره تلفن فوریت های خدمات اجتماعی 137 تماس گرفته تا گشت های حامی شهر سازمان رفاه بلافاصله به محل حادثه اعزام و مددجویان را به مددسرایان انتقال دهند.

در حال حاضر حدود 40 گشت ویژه حامی شهر به صورت شبانه روزی در حال آماده باش هستند و همچنین مددسرا های مناطق 22 گانه نیز آماده پذیرش افراد بی سرپناه و کارتن خواب بوده تا در روز های سرد پاییزی و زمستانی اقدام به اسکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش سازمان رفاه شهرداری تهران برای اسکان افراد بی سرپناه

آماده باش سازمان رفاه شهرداری تهران برای اسکان افراد بی سرپناه