مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 10:352022-12-03اقتصادي

اشتغالزایی پایدار در شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان


رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: 30 شهرک صنعتی در این استان زمینه اشتغال 14 هزار و 427 نفر را فراهم کرده است.

- علیرضا راشکی در بازدید از شهرک صنعتی زاهدان افزود:30 شهرک و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان در زمینی به مساحت چهار هزار و 526 هکتار راه اندازی شده و تعداد واحدهای به بهره برداری رسیده به یک هزار و 400 واحد می رسد.

وی بیان کرد: در یکسال گذشته 211 قرارداد با سرمایه گذاران منعقد شده که 46 قرارداد در هشت ماهه سال قبل و 19 قرارداد در چند ماه سال اخیر بوده است.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در راستای حفاظت از منافع بیت المال 107 فقره قرارداد واگذاری زمین که با افراد پیش از این منعقد شده بود و پس از گذشت چندین سال افراد نتوانسته بودند طرح خود را راه اندازی کنند در سال 1400 فسخ و 10 هکتار زمین صنعتی آزاد سازی شد.

وی تاکید کرد: قرار است 100 فقره قرار داد که طی چند سال اخیر هنوز هیچ اقدامی برای راه اندازی و به اخطارهای این شرکت نیز در خصوص راه اندازی توجهی نکرده اند در سالجاری فسخ و 15 هکتار زمین صنعتی دیگر آزاد سازی شود.

راشکی گفت: به دستور استاندار برای شهرستان های جدید باید نواحی صنعتی تعریف شود که 2 ناحیه صنعتی در سال گذشته و 2 ناحیه صنعتی دیگر نیز امسال به بهره برداری خواهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی پایدار در شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان

اشتغالزایی پایدار در شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان