مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 11:152022-12-03اقتصادي

تولید کیفیت را در کنار کمیت داشته باشد


مدیرکل دفتر تعاونی های تولیدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شرکت های تعاونی سالم ترین و اصولی ترین ساختار حقوقی را برای بهره مندی از توان جوانان جهت ارتقا تولید و افزایش بهره وری را دارند.

- مهدی احمدزاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بازدید از جهاددانشگاهی استان زنجان، این نهاد انقلابی در استان را دارای ظرفیت بالا برای بهره مندی از توان جوانان دانست و اظهار کرد: مرکز رشد صنایع خلاق فرهنگی که در جهاددانشگاهی زنجان دایر است با فعالیت 32 شرکت می تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند و در این راستا آماده هرگونه همکاری هستیم.

وی تصریح کرد: در بازدید از این مرکز به قطعیت می توان گفت 20 گروه فعال قابلیت تبدیل شدن به تعاونی و بهره مندی از خدمات این حوزه را دارند و مابقی گروه ها با تجمیع می توانند شرکت های تعاونی تشکیل دهند و در این راستا آماده همکاری در ارائه تسهیلات و همچنین کمک به ساختارسازی حقوقی آنها داریم.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه در تولید دو فاکتور مهم کمیت و کیفیت مدنظر است، گفت: چیزی که باعث شده در اقتصاد مشکل داشته باشیم تمرکز روی کمیت بدون نگاه به کیفیت است.

وقتی تاکید بر توسعه دانش بنیانی است یعنی هم باید دنبال کمیت بود و در کنار آن باید به کیفیت نیز توجه داشت و شرکت های دانش بنیان دارای این ویژگی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید کیفیت را در کنار کمیت داشته باشد

تولید کیفیت را در کنار کمیت داشته باشد