مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 11:352022-12-03ورزشي

وضعیت نامشخص کمانداران معلول اعزامی به بازی های پاراآسیایی


تا زمانی که از سوی کمیته ملی پارالمپیک رکوردگیری در پاراتیروکمان صورت نگیرد، مشخص نیست این تیم با چه تعداد ورزشکار در بازی های پاراآسیایی هانگژو چین حضور خواهد داشت.

- مربی تیم ملی پاراتیروکمان گفت: تا زمانی که از سوی کمیته ملی پارالمپیک رکوردگیری در پاراتیروکمان صورت نگیرد، مشخص نیست این تیم با چه تعداد ورزشکار در بازی های پاراآسیایی هانگژو چین حضور خواهد داشت.

جبرییل عبادی در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که پاراتیروکمان با چه تعداد ورزشکار در بازی های پاراآسیایی هانگژو چین حضور خواهد داشت، اظهار کرد: هنوز وضعیت تعداد کمانداران اعزامی به بازی های پاراآسیایی هانگژو چین مشخص نیست و بعد از رکوردگیری توسط کمیته ملی پارالمپیک معلوم می شود که چه کسانی از نظر رکوردی برای اعزام به این بازی ها مورد تایید کمیته قرار دارند.

وی گفت: ورزشکاران پاراتیروکمان جزو بهترین های آسیا هستند و مورد حمایت کمیته ملی پارالمپیک قرار دارند اما چون در فصل سرما قرار داریم و کمانداران بیشتر کار بدنسازی انجام می دهند تا رکوردگیری، هنوز شرایط آنها برای اعزام به بازی های پاراآسیایی مشخص نیست و بعد از رکورگیری تعداد کمانداران اعزامی به هانگژو مشخص خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت نامشخص کمانداران معلول اعزامی به بازی های پاراآسیایی

وضعیت نامشخص کمانداران معلول اعزامی به بازی های پاراآسیایی