مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 13:502022-12-03سياسي

نیاز به عزم جدی مسئولان بهاباد برای مناسب سازی اماکن


معلولان حق بهره مندی از تمام حقوق اجتماعی و شهروندی را دارند و در نخستین گام باید معابر و اماکن برای آنها مناسب سازی شود که این مهم نیازمند عزم جدی مسئولان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا ابهت، پیش از ظهر شنبه در مراسم جشن ویژه روز معلولان در بهاباد با بیان اینکه در راستای مناسب سازی برای معلولان، همه باید همسو باشیم تا برنامه ها اولویت بندی و اجرایی شود، اظهار داشت: چشم امید ما به حمایت ها و کمک های خیران، تشکل های غیردولتی و موسساتی است که یک تنه مسئولیت ها و شرح وظایف بهزیستی را پذیرفته اند و شانه زیر بار مسئولیت گذاشته اند.

مدیرکل بهزیستی استان یزد با بیان اینکه بحث معلولیت یک بحث ناگزیر در جوامع انسانی است، عنوان کرد: باید از توانمندی و قابلیت های معلولان در تمامی زمینه ها استفاده کرد.

وی بیان کرد: امروزه به جای آنکه معلولیت را پدیده ای فردی تلقی کنند، موضوعی اجتماعی می دانند زیرا اگر جامعه این ظرفیت و توانمندی را داشته باشد که از ظرفیت تمامی افراد خود با هر درجه از توانمندی در مسیر توسعه خود استفاده کند، جامعه ای پایدار، توسعه یافته و رو به رشد است و در غیر اینصورت جامعه ای معلول است.

ابهت عنوان کرد: باید تلاش شود جامعه ای دسترس پذیر برای افراد دارای معلولیت مهیا شود و در راستای الحاق و ادغام این افراد در جامعه تلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز به عزم جدی مسئولان بهاباد برای مناسب سازی اماکن

نیاز به عزم جدی مسئولان بهاباد برای مناسب سازی اماکن