مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 14:002022-12-03بين الملل

بغداد همچنان به دنبال نزدیک کردن روابط تهران و ریاض


یک نماینده عراقی اعلام کرد که نخست وزیر این کشور در سفر اخیر خود به تهران بار دیگر بر تداوم تلاش های بغداد برای نزدیک کردن روابط ایران و عربستان تاکید کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهند الخزرجی، نماینده ائتلاف دولت قانون عراق در گفت وگو با شبکه المعلومه تاکید کرد که محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق در سفر اخیرش به تهران نتایج بسیار مهمی را محقق کرد و بر تلاش های بغداد برای نزدیک کردن رویکردهای ایران و عربستان تاکید کرد.

وی گفت: درحالی که تمام کشورهای منطقه نیازمند آرامش هستند، سفر السودانی به ایران نتایج سیاسی و نظامی بسیار مهمی را محقق کرد.

الخزرجی تاکید کرد که گام های السودانی در راستای ایجاد ثبات و کاهش تنش از طریق همکاری های بین المللی مشترک، منطقه را از خطر جنگ دور می کند.

این نماینده عراقی همچنین خاطرنشان کرد که همکاری های مشترک تهران و بغداد می تواند منجر به ایجاد ثبات در منطقه شود.

وی گفت که السودانی در سفر خود به ایران بر پیروی از سیاست بی طرفی درخصوص مسائل منطقه ای و بین المللی و تداوم در تلاش ها برای نزدیک کردن رویکردهای ایران و عربستان و همچنین کاهش تنش میان کشورهای منطقه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق اخیرا سفری به تهران داشت و با مقامات ارشد کشورمان از جمله مقام معظم رهبری د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بغداد همچنان به دنبال نزدیک کردن روابط تهران و ریاض

بغداد همچنان به دنبال نزدیک کردن روابط تهران و ریاض