مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 14:552022-12-03حوادث

بازداشت موادفروشان صنعتی و سنتی با ده ها کیلو شیشه و تریاک


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از بازداشت چهار توزیع کننده موادمخدر صنعتی و سنتی در جریان دو عملیات پلیسی خبر داد.

- رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از بازداشت چهار توزیع کننده موادمخدر صنعتی و سنتی در جریان دو عملیات پلیسی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ ضرغام آذرین در تشریح جزییات دو ماموریت پلیس مبارزه با موادمخدر در شبانه روز گذشته گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ یکی از قاچاقچیان مواد مخدر که در جنوب غرب تهران اقدام به به توزیع مواد مخدر کرده بود، مورد شناسایی قرار دادند.

وی با بیان اینکه ماموران رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند، گفت: ماموران که از صحت گزارش دریافتی اطمینان داشتند، با انجام مراقبت های ویژه پلیسی مخفیگاه متهم را شناسایی و نتیجه بررسی های خود را به مرجع قضایی ارائه داده و مجوز عملیات دستگیری را دریافت کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ افرود: با اخذ مجوز عملیات ماموران در یک عملیات ضربتی متهم را در مخفیگاهش و در حالی که مشغول بسته بندی 21 کیلوگرم مخدر تریاک بود دستگیر به مقر انتظامی منتقل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت موادفروشان صنعتی و سنتی با ده ها کیلو شیشه و تریاک

بازداشت موادفروشان صنعتی و سنتی با ده ها کیلو شیشه و تریاک