مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 15:152022-12-03فناوري

60 روستای خراسان شمالی از خدمات اینترنت خانگی بهره مند می شوند


سرپرست مخابرات منطقه خراسان شمالی با اشاره به اینکه خراسان شمالی دارای 250 هزار مشترک تلفن ثابت است، ضریب نفوذ تلفن ثابت در این استان را 27 درصد اعلام کرد و گفت: - ایسنا/خراسان شمالی سرپرست مخابرات منطقه خراسان شمالی با اشاره به اینکه خراسان شمالی دارای 250 هزار مشترک تلفن ثابت است، ضریب نفوذ تلفن ثابت در این استان را 27 درصد اعلام کرد و گفت: 60 روستا جدید خراسان شمالی از خدمات اینترنت خانگی بهره مند می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسول علی اصغر پور امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در استان، ساکنان بیش از 700 روستای استان از خدمات و امکانات تلفن ثابت بهره مند هستند، اظهار کرد: در عین حال، کمتر از 200 روستای استان دارای اینترنت پرسرعت خانگی هستند که با برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال، 60 روستای جدید به شبکه اینترنت خانگی متصل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: طی 2 ماه گذشته 20 روستای جدید از این امکانات برخوردار شدند و برای رفع کمبودها در بخش اینترنت روستایی برای سال آتی نیز برنامه ریزی برای اتصال 160 روستای دیگر انجام شده است.

توسعه زیرساخت های ارتباطی استان با استفاده از تلفن ثابت سرپرست مخابرات منطقه خراسان شمالی همچنین گفت: اقدامات توسعه ای که توسط شرکت مخابرات استان در بخش تلفن ثابت انجام می شود، بهره برداران مختلفی دارد؛ چراکه ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 روستای خراسان شمالی از خدمات اینترنت خانگی بهره مند می شوند

60 روستای خراسان شمالی از خدمات اینترنت خانگی بهره مند می شوند