مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 15:252022-12-03سياسي

محصولات نمایشگاه هفته پژوهش همدان قابل ارائه به کشورهای دیگر است


همدان_استاندار همدان با بیان اینکه محصولات نمایشگاه هفته پژوهش همدان قابل ارائه به کشورهای دیگر است، گفت: مراسم هفته پژوهش امسال با رویکرد جدید و اراده بیشتری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا قاسمی فرزاد شنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه پژوهش و فناوری در استان همدان، گفت: 185 میلیارد تومان در سفر رییس جمهور به استان و 25 میلیارد تومان اعتبار در بودجه سال 1401 برای تقویت شرکت های دانش بنیان و پارک علم و فناوری در نظر گرفته شده است وی ادامه داد: مراسم هفته پژوهش امسال با رویکرد جدید و اراده بیشتری برگزار شد چراکه رهبر معظم انقلاب سال جاری را تحت عنوان تولید دانش بنیان و اشغال آفرین نام گذاری کرده است.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه شعار سال تکلیف ما را در زمینه دانش بنیان کردن فعالیت های اقتصادی به صورت فزآینده افزایش داد، افزود: در همین راستا، ستاد اقتصاد دانش بنیان در استان راه اندازی شد تا با برآیند اقدامات انجام شده، علم و دانش به محصول و فرآورده تبدیل شود که این مسأله در استان با سرعت بالایی در حال انجام است.

وی اضافه کرد: ماحصل اقدامات و فعالیت های انجام شده دستاوردهایی است که در این نمایشگاه، ارائه و عرضه شده است، هر کدام از محصولات ارائه شده در نمایشگاه هفته پژوهش همدان، بی نظیر و یا کم نظیر بوده و مایه مباهات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات نمایشگاه هفته پژوهش همدان قابل ارائه به کشورهای دیگر است

محصولات نمایشگاه هفته پژوهش همدان قابل ارائه به کشورهای دیگر است