مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 16:252022-12-03ورزشي

مسابقات اسب دوانی کورس پاییزه یزد در دور هفتم


هفته هفتم مسابقات اسب دوانی کورس پاییزه کشور با حضور 45 سوارکار در مجتمع سوارکاری صفاییه شهرستان یزد پیگیری شد.

- ایسنا/یزد هفته هفتم مسابقات اسب دوانی کورس پاییزه کشور با حضور 45 سوارکار در مجتمع سوارکاری صفاییه شهرستان یزد پیگیری شد.

در جریان هفته هفتم مسابقات کورس پاییزه اسب دوانی کشور روز جمعه، 45 سوارکار از شهر های مختلف در هشت دور بر اسب های خود تاختند.

سوارکاران در مسافت یک هزار و 400 متر در هشت دور با هم به رقابت پرداختند که در پایان به ترتیب اسب های تامای، پامچال صیادت، تریکس، تاواجیگ، پارادیس آراد ، پیکی بلایندر، پوتین و آران پارسیا زودتر به خط پایان رسیدند و عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.

این مسابقات به مدت هشت هفته عصرهای جمعه با حضور تماشاگران در مجتمع سوارکاری صفاییه شهرستان یزد پیگیری می شود و در پایان به صاحبان اسب های برتر جوایزی تقدیم می شود.

در پایان هفته هفتم مسابقات که با حضور تماشاگران برگزار شد، به صاحبان اسب های برتر در مجموع یک میلیارد و 200 میلیون ریال جایزه نقدی پرداخت شد.

استان یزد یکی از خاستگاه های پرورش و تولید اسب در ایران است که هم اکنون بیش از 400 مرکز پرورش اسب با 6 هزار و 500 راس و سرمایه گذاری بیش از 20 هزار میلیارد ریال در استان وجود دارد و هر سال مسابقات اسب دوانی بهاره و پاییزه کشوری، جشنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات اسب دوانی کورس پاییزه یزد در دور هفتم

مسابقات اسب دوانی کورس پاییزه یزد در دور هفتم