مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 16:502022-12-03اقتصادي

اختصاص امکانات ویژه معلولان در طرح احداث بوستان جنگ افزارسازی


شهردار منطقه 13 تهران با اشاره به احداث بوستان بزرگ 11 هکتاری در منطقه 13، از اختصاص امکانات و ملزومات ویژه معلولان در این بوستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدهادی علی احمدی در آیین بهره برداری از پروژه های مناسب سازی معابر و فضاهای عمومی ویژه معلولان شهر تهران که با حضور شهردار تهران، رییس شورای شهر تهران و معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران و جمعی از معلولان به صورت ویدئو کنفرانس و با همراهی شهرداران مناطق 17،2،5،13 همزمان با پانزدهمین برنامه شنبه های امید و افتخار برگزار شد، گفت: برنامه مصوب مناسب سازی منطقه 13 در 8 ماهه ابتدای سال جاری ،13 کیلومتر بوده که حدود 30 درصد بیشتر از برنامه مصوب و به وسعت 17 کیلومتر اجرایی شده و در نظر داریم این میزان را به 22 کیلومتر افزایش دهیم که حدود 60 درصد فراتر از برنامه سالانه محقق می شود.

شهردار منطقه 13 تهران با بیان اینکه در هشت ماه گذشته، 5 بوستان، مناسب سازی شده است، خاطرنشان کرد: این طرح ها شامل نصب لوازم ورزشی، نیمکت ویژه افراد توان یاب، بهسازی و تعویض کفپوش محل بازی کودکان، مناسب سازی معابر و… در بوستان ها است.

وی با اشاره به مناسب سازی سه ساختمان در سال جاری برای معلولان افزود: این ساختمان ها متعلق به دو سرای محله و معاونت عمران و حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 13 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص امکانات ویژه معلولان در طرح احداث بوستان جنگ افزارسازی

اختصاص امکانات ویژه معلولان در طرح احداث بوستان جنگ افزارسازی