مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 18:002022-12-03حوادث

پلیس: دستگیری 2 لیدر تخریب اموال عمومی در سنندج


ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی 2 نفر از متهمان این پرونده را شناسایی و آنان را در مخفیگاه شان در در شهرستان سنندج دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

-  فرمانده انتظامی کردستان گفت:  2 تن از عاملان اصلی اغتشاش و تخریب اموال عمومی و خصوصی در سنندج با اقدام ضربتی پلیس دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی پلیس کردستان، سردار علی آزادی روز شنبه اظهار داشت: به دنبال اغتشاشات و ناآرامی های اخیر در سنندج، جمعی از شهروندان با اعلام شکایت به مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تخریب اموال آنان توسط چند نفر، خواستار دستگیری عاملان این کار شدند.

وی افزود: با توجه به مطالبات عمومی شهروندان در خصوص برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، بلافاصله چند تیم از ماموران انتظامی موضوع را به صورت ویژه بررسی کردند.

فرمانده انتظامی کردستان افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی 2 نفر از متهمان این پرونده را شناسایی و آنان را در مخفیگاه شان در در شهرستان سنندج دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

سردار آزادی با بیان اینکه از این اغتشاشگران یک قبضه اسلحه وینچستر به همراه تعدادی فشنگ کشف شد، افزود: متهمان در اظهارات خود به تخریب اموال خصوصی و عمومی شهروندان اعتراف و اظهار داشتند تحت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس: دستگیری 2 لیدر تخریب اموال عمومی در سنندج

پلیس: دستگیری 2 لیدر تخریب اموال عمومی در سنندج