مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 18:102022-12-03دانش

بنیاد سیدجمال الدین اسدآبادی راه اندازی می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: بنیادسیدجمال الدین اسدآبادی به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده است و برای راه اندازی بنیاد باید اعضای هیات امنا آن معرفی شود.

- مسعود ویژه شنبه 12 آذرماه در جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت سیدجمال الدین اسدآبادی که در سالن اجتماعات فرمانداری اسدآباد برگزار شد، اظهار کرد: با مشخص شدن اعضای هیات امنای بنیاد سیدجمال، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آمادگی دارد از طریق معاونت فرهنگی وزارت ارشاد هر چه سریع تر در هفته جاری پیگیری لازم برای مقدمات راه اندازی بنیاد سیدجمال را داشته باشد.

وی افزود: تصویب و راه اندازی بنیاد سیدجمال اتفاق خوبی برای دریافت ردیف بودجه خواهد بود به طوریکه با تصویب و راه اندازی آن هر ساله در بودجه کشور برای آن اعتبار لحاظ می شود و برنامه هایی که در طول سال برای بنیاد سیدجمال از کارهای پژوهشی و فعالیت فرهنگی، هنری و نکوداشت ها در این عرصه برگزار می شود، اعتبار و ردیف بودجه خواهد داشت.

ویژه در ادامه تصریح کرد: یکی از اتفاقات خوبی که می تواند در رابطه با سیدجمال الدین اسدآبادی رقم بخورد و بزرگداشت سیدجمال را تنها به برگزاری یک برنامه سالگرد و کنگره محدود نکند، ثبت بنیاد سیدجمال الدین اسدآبادی بوده که در چندین سال گذشته مدیران و مسئولان متعددی پیگیر این مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد سیدجمال الدین اسدآبادی راه اندازی می شود

بنیاد سیدجمال الدین اسدآبادی راه اندازی می شود