مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 18:302022-12-03سياسي

سیاست وزارت کار عبور از بنگاه داری و رسیدن به سهام داری است


وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: سیاست ما در وزارتخانه عبور از بنگاه داری و رسیدن به سهام داری است و اساساً هم بخش دولتی برای مدیریت شرکت داری قادر نخواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید صولت مرتضوی عصر روز شنبه، 12 آذر ماه، در جلسه ی شورای اداری آذربایجان شرقی اظهار کرد: آیت الله رییسی فرمودند بعد از اینکه مراسم تنفیذ و تحلیف انجام شد، در اولین جلسه دولتمردان شرکت کردم که مهمترین دغدغه ما، تأمین حقوق شهریور سال 1400 بود و بعد آنکه سکان داری آنها را به دست همراهان شان سپردم، مشکلات فراوانی برای ملت وجود داشت، صادرات نفتی و غیر نفتی سیر نزولی به خود گرفته بود و اساساً ورود منابع هم با چالش مواجه شده بود.

وی ادامه داد: تسریع بودجه 1400 بالغ بر 400 هزار میلیارد تومان و هزینه های انجام شده بالغ بر 700 هزار میلیارد تومان بود و در که جلسه ای در رابطه با تجهیز منابع داشتیم، تعجب کردم؛ اما به فضل الهی با هدایت رهبر معظم انقلاب، کشور از بحران نقدینگی و صدور نفت عبور کرد اکنون هم صادرات نفت مطلوب است و بازگشت منابع نیز مناسب است البته دشواری هایی هم وجود دارد.

وی افزود: در دیپلماسی سیاسی دولت آیت الله رییسی توفیقات بسیار فراوانی وجود دارد، نشست با سران کشورهای بزرگ در اجلاسیه های مختلف، پیوستن به اجلاسیه شانگهای و ملاقات با رؤسای جمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست وزارت کار عبور از بنگاه داری و رسیدن به سهام داری است

سیاست وزارت کار عبور از بنگاه داری و رسیدن به سهام داری است