مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 19:502022-12-03سياسي

بیش از 54 درصد جمعیت آذربایجان شرقی تحت پوشش تامین اجتماعی است


مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: آذربایجان شرقی از استان های بزرگ کشور است که بیش از  54 درصد جمعیت آن تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی است.

- میرهاشم موسوی شنبه شب، 12 آذر ماه، در بازدید از بیمارستان عالی نسب در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آذربایجان شرقی از استان های بزرگی است که بیش از 54 درصد جامعه آن تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی است و در ارزیابی عملیات هایی که در استانداری داشتیم، باتوجه به شرایط استان نسبتاً وضعیت خدمات این استان خوب است.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه رویکرد سازمان تأمین اجتماعی در بخش خدمات مناسب است، در حوزه ی درمان نیز تصمیمات خوبی گرفته شده است و شش پروژه درمانی فعال در بخش های مختلف آذربایجان شرقی داریم که سه درمانگاه تخصصی در شهرستانهای مختلف استان طراحی، پیاده سازی و اجرا می شود.

وی افزود: یکی از اولویت های ما توسعه ی تخت های بیمارستانی بود که تصمیمات مقدماتی گرفته شد تا با در اختیار قراردادن فرصت های بخش زمین و پروانه حدود 300 تخت افزایش یابد.

موسوی در پایان تاکید کرد: در بخش بیمارستانی توسعه ی تخت ها را در نظر داریم و بخش مختلف سرمایه گذاری و توسعه ی آن در اولویت است که اگر فرصت های سرمایه گذاری حوزه ی معدن در اختیار ما قرار بگیرد، آمادگی داریم در این بخش حضور جدی تری داشته باشیم همچنین افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 54 درصد جمعیت آذربایجان شرقی تحت پوشش تامین اجتماعی است

بیش از 54 درصد جمعیت آذربایجان شرقی تحت پوشش تامین اجتماعی است