مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 11:452022-12-04سياسي

علی باقری: روابط ایران با همسایگان در مسیر توسعه و تحکیم است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی باقری کنی که برای دیدار و رایزنی با همتای روسی خود به مسکو سفر کرده است، سیاست دولت سیزدهم را توسعه همکاری با همسایگان عنوان کرد و گفت: - معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان، روابط ایران با همسایگان، ازجمله مناسبات همه جانبه با روسیه را در مسیر تحکیم و توسعه ارزیابی کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی باقری کنی که برای دیدار و رایزنی با همتای روسی خود به مسکو سفر کرده است، سیاست دولت سیزدهم را توسعه همکاری با همسایگان عنوان کرد و گفت: این مناسبات در زمینه های گوناگون در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته است.

علی باقری کنی با اشاره به اینکه طی یک هفته اخیر به هند، قطر و روسیه سفر کرده است افزود: این سفر ها در راستای تحکیم سیاست همسایگی و منطقه ای انجام شده است.

وی به رایزنی های فشرده با مقامات هند، قطر و روسیه اشاره و تاکید کرد: رایزنی درباره مسائل دوجانبه، منطقه ای و بین المللی، بازیابی مناسبات و برقراری نشست های مشورتی با مقامات ذیربط این کشورها، هدف اصلی این سفر ها بود.

باقری کنی با بیان اینکه وزارت امور خارجه به عنوان مدیر روابط خارجی، نگاهی ویژه به سیاست تحکیم همسایگی دارد افزود: نگاه دولت این است که روابط با همسایگان توسعه پیدا کند و آمار و ارقام نیز نشان می دهد در بیش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی باقری: روابط ایران با همسایگان در مسیر توسعه و تحکیم است

علی باقری: روابط ایران با همسایگان در مسیر توسعه و تحکیم است