مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 14:002022-12-04اقتصادي

رونمایی و آغاز تولید پیکاپ اتوماتیک فوتون در شرکت ایران خودرو دیزل


تولید پیکاپ اتوماتیک ایران خودرو دیزل آغاز و سالن جدید ایران خودرو دیزل برای تولید این محصول با حضور قائم مقام هماهنگی و نظارت گروه صنعتی ایران خودرو، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- در این مراسم که با حضور مدیرعامل ایران خودرو دیزل و جمعی از معاونان و هیات مدیره گروه صنعتی ایران خودرو برگزار شد، نایب رییس هیات مدیره ایران خودرو دیزل بیان کرد: از 9 هزار و 173 دستگاه پیکاپ تولید شده در هشت ماهه ابتدای امسال در کشور سهم شرکت ایران خودرو دیزل ، 947 دستگاه است.

مهدی بالو افزود: ایران خودرو دیزل از سال 1392 با کمک شرکت فوتون اولین پیکاپ بنزینی با استاندارد یورو چهار و پیکاپ دیزلی یورو چهار به علاوه دی پی اف را تولید کرد و در سال 97 پیکاپ بنزینی را به یورو پنج توسعه داد؛ در سال 1400 پیکاپ نیوفیس با ظاهر جدید تولید شد و در سال جاری نیز اولین خودروی پیکاپ با استاندارد یورو شش تولید و عرضه شد.

وی با اشاره به مشخصات این محصول جدید، گفت: این خودرو دارای استاندارد یورو شش بوده و از تمامی استانداردهای 85 گانه برخوردار است.

بالو با اشاره به قوای محرکه محصول جدید افزود: پیکاپ دارای گیربکس اتوماتیک هشت سرعته، موتور دوهزار سی سی مجهز به توربو شارژ، توان 235 اسب بخار، گشتاور 360 نیوتن متر و گیربکس ZF هشت سرعته و به صورت چرخ محرک در حالت های 4H، 4L، 2H و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی و آغاز تولید پیکاپ اتوماتیک فوتون در شرکت ایران خودرو دیزل

رونمایی و آغاز تولید پیکاپ اتوماتیک فوتون در شرکت ایران خودرو دیزل