مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 15:002022-12-04اجتماعي

کارگاه آموزشی اختلال یادگیری در دانش آموزان و راه های درمان آن


مرکز تخصصی روانشناسی و مشاوره جهاد دانشگاهی واحد الزهرا (س)، کارگاه آموزشی اختلال یادگیری در دانش آموزان و راه های درمان آن را برگزار می کند.

- مرکز تخصصی مشاوره جهاد دانشگاهی واحد الزهرا (س) برگزار می کند: کارگاه آموزشی اختلال یادگیری در دانش آموزان و راه های درمان آن مرکز تخصصی روانشناسی و مشاوره جهاد دانشگاهی واحد الزهرا (س)، کارگاه آموزشی "اختلال یادگیری در دانش آموزان و راه های درمان آن" را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شناخت و کارکردهای اجرایی در دانش آموزان با اختلالات یادگیری، رابطه اختلال یادگیری با بیش فعالی، 14 گام درمانی انواع اختلال یادگیری و راهکارهای کاهش اختلال در دانش آموزان از جمله مباحث و سرفصل هایی است که در این دوره تخصصی ارائه خواهد شد.

این کارگاه آموزشی با تدریس دکتر اعظم ذوالفقاری، دکتری روانشناسی و متخصص کودکان استثنایی، روز سه شنبه مورخ 22 آذرماه از ساعت 9 الی 14 به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود.

به شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی گواهی معتبر (مورد تایید نظام سازمان روانشناسی) اعطا خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد الزهرا (س)، علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند با شماره تلفن 66728052-021 تماس حاصل نموده یا به شماره واتس آپ 09010131575 پیام ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه آموزشی اختلال یادگیری در دانش آموزان و راه های درمان آن

کارگاه آموزشی اختلال یادگیری در دانش آموزان و راه های درمان آن