مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 15:402022-12-04فرهنگي

توضیحات تهیه کننده «جزر و مد» درباره حذفیات سریال


تهیه کننده سریال طنز «جزر و مد» توضیحاتی را درباره ی دلایل اصلی حذفیات انجام شده در سریال ارائه و در عین حال تاکید کرد که این حذفیات به دلیل ریتم سریع کار اتفاق افتاده و مساله تسویه حساب شخصی مطرح نبوده است.

- تهیه کننده سریال طنز جزر و مد توضیحاتی را درباره ی دلایل اصلی حذفیات انجام شده در سریال ارائه و در عین حال تاکید کرد که این حذفیات به دلیل ریتم سریع کار اتفاق افتاده و مساله تسویه حساب شخصی مطرح نبوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیشتر علی عبدالعلی زاده ـ کارگردان سریال در حال پخش جزر و مد ـ نسبت به آنچه سانسورهای بی حد و اندازه این مجموعه بدون اطلاع وی عنوان کرده، واکنش نشان داده و گفته بود، اختلاف تهیه کننده سریال با مدیران بالادستی منجر به این اتفاق شده است.

حالا محسن توکل فرد، تهیه کننده در گفت وگویی با ایسنا درباره ی دلایل حذف سریال در حال پخش جزر و مد ، می گوید: به عنوان تهیه کننده به خاطر برخی بدعهدی ها و مشکلات پیش آمده در این پروژه بسیار ناراحتم اما این ناراحتی ربطی به این حذفیات سریال نداشته است.

سه یا چهار سال از عمرمان را برای این پروژه بلاتکلیف گذراندیم و واقعاً ناراحتم اما باید حق را بگویم.

این اتفاق اصلاً به خاطر تسویه حساب شخصی و یا مشکلات محتوایی نبوده، فقط از ما خواسته شد که ریتم کار سریع تر شود تا مخاطب خست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات تهیه کننده «جزر و مد» درباره حذفیات سریال

توضیحات تهیه کننده «جزر و مد» درباره حذفیات سریال