مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 16:402022-12-04سياسي

جانشین وزیر دفاع: دستور کار رسانه های معاند، تحریف محتوای جنگ و دروغ پردازی است


جنگ ترکیبی و همه جانبه علیه جمهوری اسلامی ایران، تحریف محتوای جنگ و دروغ پردازی و کم اهمیت جلوه دادن آن در دستور کار رسانه های معاند قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار سید مهدی فرحی جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به برگزاری همایش علم و فناوری در دوران دفاع مقدس که آذر ماه امسال به محوریت ستاد کل نیروهای مسلح و پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس سردار سپهبد، شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد، گفت: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به منظور حضور در این همایش و تبیین نقش وزارت دفاع در حوزه علوم و فناوری در دوران دفاع مقدس 19 نشست تخصصی با مشارکت سازمان های این وزارتخانه برگزارکرده است.

وی در همین زمینه با بیان اینکه در سازمان صنایع دفاعِ این وزارتخانه تاکنون سه نشست  با موضوعات تسلیحات توپخانه ای، راکتی، لباس و تجهیزات رزم و صنعت اسلحه سازی برگزار شده است گفت: این سازمان نقش بسیار مهم و راهبردی را در جنگ ایفا کرد طوری که فعالیت های شبانه روزی و تلاش سازمان صنایع دفاع در دوران جنگ در برخی مواقع نقشی تعیین کننده در صحنه های نبرد را رقم زد.

سردار فرحی با اشاره به فعالیت سازمان هوافضا در دوران دفاع مقدس گفت: تاکنون دو نشست با موضوعات پدافند و موشکی در این سازمان برگزار و فعالیت این مجمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین وزیر دفاع: دستور کار رسانه های معاند، تحریف محتوای جنگ و دروغ پردازی است

جانشین وزیر دفاع: دستور کار رسانه های معاند، تحریف محتوای جنگ و دروغ پردازی است