مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 19:552022-12-04سياسي

تربیت نسل توانمند، گامی در جهت تولید ثروت و پیشرفت جامعه است


استاندار اردبیل با بیان اهمیت تربیت نیروی انسانی ماهر و توانمند در رشد و پیشرفت جامعه گفت: نقش خانواده و آموزش وپرورش در تربیت نسل سالم و تأثیرگذار انکار ناپذیر است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی عصر امروز در آیین تجلیل از برگزیدگان پروژه مهر اظهار کرد: خانواده و آموزش وپرورش، 2 محفل مهم در شکل گیری آینده جامعه هستند که با وجود تأثیر گذاری فضای مجازی، این 2 محفل همچنان از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.

تربیت نسل توانمند و مبتکر، راه رهایی از وابستگی به درآمد نفت وی افزود: باید با تربیت نسل توانمند و مبتکر، جامعه را از وابستگی به درآمد نفت رها کرده و فرایند تولید ثروت بر اساس دانش را نهادینه کنیم که مهم ترین حوزه ای که زمینه ساز تربیت منابع انسانی ثروت ساز است، حوزه آموزش وپرورش بوده و بی توجهی و قصور در این بخش قابل جبران نخواهد بود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: باید با نگاه جدی به دنبال رفع مسائل حوزه آموزش وپرورش باشیم تا این حوزه فقط دغدغه تربیت نیروی انسانی دانشمند و توانمند را داشته باشد چراکه اگر در تربیت نسل توانمند کوتاهی شود، جامعه به سمت فقر و پرورش نیروی انسانی مصرف گرا و آسیب زا حرکت کرده و موجب تحمیل هزینه های مصرفی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت نسل توانمند، گامی در جهت تولید ثروت و پیشرفت جامعه است

تربیت نسل توانمند، گامی در جهت تولید ثروت و پیشرفت جامعه است