مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 20:302022-12-04سياسي

اسلام پناه: استان مرکزی ظرفیت های خوبی برای ارتقای مقیاس توسعه اقتصادی کشور دارد


رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: استان مرکزی پایتخت صنعتی است و ظرفیت های خوبی به منظور ارتقای مقیاس توسعه اقتصادی کشور دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک اسلام پناه امروز در پایان برنامه سفر خود به اراک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سفر دوروزه به استان مرکزی دستاوردهای خوبی هم در نظام ما هم در رفتار آتی استانداردی در مقیاس اقتصاد صنعتی استان داشت؛ در جلسه شورای استاندارد استان مصوبات خوبی در حوزه کالا ها و خدمات با حمایت استاندار شکل گرفت؛ رفع مصداقی مسائل در شورای گفت وگو و ستاد تسهیل استان هم از دستاوردهای خوب این سفر بود.

وی با بیان اینکه توصیه ها و دغدغه های فعالین اقتصادی و واحدهای صنعتی اخذ و بسیاری از موانعی که شاید به تهران برمی گشت رفع شد افزود: 39 تفویض اختیار برای استانداردسازی، تأیید صلاحیت، انطباق و اندازه شناسی به استان داده شد، موضوعات در نشست های مختلف در این دو روز بررسی و مورد رفع موانع قرار گرفت.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران همچنین بیان کرد: دسترسی به کلیه اهداف سفر هم به صورت تکنیکی و هم راهبردی نائل آمد و امیدوارم در آخرین ارزیابی که ماه های آینده از عملکرد شرایط استان خواهیم داشت، شاهد نتایج مثبت تصمیمات امروز در جهت رشد و توسعه اقتصاد صنعتی، تجارت و استاندارد و کیفی سازی محصولات باشیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلام پناه: استان مرکزی ظرفیت های خوبی برای ارتقای مقیاس توسعه اقتصادی کشور دارد

اسلام پناه: استان مرکزی ظرفیت های خوبی برای ارتقای مقیاس توسعه اقتصادی کشور دارد