مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 23:152022-12-04سياسي

پژوهش مسئله محور نشانه حیات یک مجموعه علمی است


سرپرست مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی گفت: پژوهش مسئله محور و ماموریت گرا، نشانه حیات علمی یک مجموعه علمی است.

  - حجت الاسلام جواد اکبری مطلق، امروز یکشنبه 13 آذر در جلسه برنامه ریزی هفته پژوهش در دانشگاه فرهنگیان استان با بیان اینکه یکی از ارکان مراکز آموزشی و دانشگاه ها، رکن پژوهش در مجموعه دانشگاه است، گفت: مراسم هفته پژوهش و فناوری در سطح استان با حضور مسئولین استان در در 26 آذر ماه جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به هفته پژوهش و فناوری دانشگاه فرهنگیان در سال 1401 ، افزود: هفته پژوهش امسال با شعار پژوهش و فناوری پیشران تولید دانش بنیان و تربیت معلم آینده در بازه 19 آذرماه تا 24 آذرماه برگزار خواهد شد.

سرپرست مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی با اشاره به مراسم محوری هفته پژوهش، ادامه داد: در این مراسم از اساتید و دانشجویان پژوهشگر برتر، برگزیدگان طرح شهید وزوایی بنیاد نخبگان و همچنین رتبه آوران المپیادها تقدیر به عمل خواهد آمد.

اکبری مطلق با اشاره به برگزاری 10 کارگاه آموزشی و تخصصی در حوزه پژوهش و فناوری گفت: این کارگاه ها شامل اصول مقاله نویسی، آموزش نرم افزار storyline، اخلاق در پژوهش، آشنایی با پایگاه های اطلاعاتی، راهبردهای جستجو در اینترنت، کارگاه مقاله نویس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش مسئله محور نشانه حیات یک مجموعه علمی است

پژوهش مسئله محور نشانه حیات یک مجموعه علمی است