مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 09:502022-12-05سياسي

تامین اعتبار 59 میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه آبرسانی به گرمسار


نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ضرورت تسریع در اجرای طرح آبرسانی به گرمسار و تامین آب شرب مردم این منطقه حمایت های لازم در راستای تآمین منابع مالی از محل اعتبارات تملک دارایی و سایر منابع از جمله طرح های تنش آبی و منابع داخلی دولت انجام می شود .

- ایسنا/سمنان نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ضرورت تسریع در اجرای طرح آبرسانی به گرمسار و تامین آب شرب مردم این منطقه حمایت های لازم در راستای تآمین منابع مالی از محل اعتبارات تملک دارایی و سایر منابع از جمله طرح های تنش آبی و منابع داخلی دولت انجام می شود .

اردشیر مطهری دوشنبه 14 آذرماه در نشستی با رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان اظهار کرد: علی رغم پیش بینی 26.

5 میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارایی دولت با پیگیری های انجام شده و از سایر منابع بیش از 33 میلیارد تومان اعتبار به این اعتبار افزوده شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اضافه کرد: در همین ارتباط تاکنون 59 میلیارد تومان جهت اجرایی شدن طرح آبرسانی به گرمسار مصوب شده است .

وی از تداوم تلاش های مسوولان برای تامین اعتبار این طرح خبر داد و افزود: پیگیری لازم جهت تامین نقدینگی مورد نیاز طرح از محل اعتبارات تملک دارایی و طرح های تنش آبی انجام می شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین اعتبار 59 میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه آبرسانی به گرمسار

تامین اعتبار 59 میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه آبرسانی به گرمسار