موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - رياست جمهوري - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حقوق بازنشستگان - ايرانيان مقيم خارج - محمدباقر قاليباف - باشگاه پرسپوليس - ليگ برتر فوتبال ايران - كاپوكانونيره - تالار چهارسو تئاتر شهر - هفته نشنال جئوگرافيك - معاون وزير آموزش و پرورش - شيهد - سپاهان رسانه - قهرماني مس رفسنجان - فدراسيون سرآمدان علمي - سوپركاپ اروپا - سريال دهه فجر - احمد اميرآبادي فراهاني - علوم تربيتي - جشنواره فيلم روتردام

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 11:502022-12-05سياسي

بحران خاک نیازمند توجه ویژه است


همایش بین المللی حفاظت از خاک، صنعت و امنیت غذایی در روز جهانی خاک در سالن همایش های شرکت پتروشیمی زاگرس آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس علی اکبر حسینی، رییس بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت پتروشیمی زاگرس در همایش بین المللی حفاظت از خاک، صنعت و امنیت غذایی با اشاره به اهمیت خاک در فرهنگ اسلامی و تاکید قرآن مبنی بر پاکیزه نگه داشتن خاک اظهار کرد: در فرهنگ اسلامی استفاده صحیح از منابع طبیعی و اهمیت به دو عنصر آب و خاک مورد تاکید قرار گرفته است.

دو عنصری که در سال های اخیر مورد بی مهری قرار گرفته است.

وی با اشاره به این که در سال های اخیر بحران آب مورد توجه قرار گرفته است اضافه کرد: بحران خاک به میزان بحران آب مورد توجه قرار نگرفته، بحرانی که می تواند زیست انسانی را به خطر بیندازد.

حسینی با بیان تشکر از سازمان حفاظت از محیط زیست به ویژه اداره حفاظت محیط زیست بوشهر در پیشگیری از آلودگی خاک، آلودگی که منجر به تخریب محیط زیست می شود اظهار کرد: خاک ارزشمندترین منابع محیطی است و رشد گیاهان را تضمین می کند و درصد بالایی از تمدن بشری به این عنصر بستگی دارد.

رییس بهداشت، امینی و محیط زیست شرکت پتروشیمی زاگرس با تاکید بر مقوله امنیت غذایی ادامه داد: امنیت غذایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که این موضوع در زمان جنگ اوکراین اهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران خاک نیازمند توجه ویژه است

بحران خاک نیازمند توجه ویژه است