مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 12:302022-12-05فرهنگي

نمایشگاه خوشنویسی «ترنم باران» در نگارخانه رضوان گشایش یافت


نمایشگاه خوشنویسی «ترنم باران» با آثاری از آذر منصوری در نگارخانه رضوان مشهد گشایش یافت.

  - نمایشگاه خوشنویسی ترنم باران در نگارخانه رضوان گشایش یافت ایسنا/خراسان رضوی نمایشگاه خوشنویسی ترنم باران با آثاری از آذر منصوری در نگارخانه رضوان مشهد گشایش یافت.

  آذر منصوری در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه درباره آثار خود اظهار کرد: 28 تابلوی خوشنویسی ام به خط نستعلیق با مضامین ادبی و مذهبی در ابعاد مختلف در این نمایشگاه در معرض دید عموم گذاشته شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشتر آثارش را با مرکب رنگی کتابت کرده، افزود: به طور معمول رنگ مرکب را براساس موضوعات آثارم انتخاب می کنم؛ به طور مثال آثار با موضوع امام حسین(ع) را با مرکب قرمز رنگ و آثار با موضوعات عارفانه را با مرکب سبز رنگ نوشته ام.

کتابت با مرکب رنگی حال دلم را بهتر می کند.

این خوشنویس ادامه داد: شعرهای شاعران یا عبارت های مذهبی آثارم را نیز با توجه به معنا و مفهوم آن ها و انرژی مثبتی که به من و مخاطبم می دهد، انتخاب کرده ام و این انتخاب فقط به دلیل زیبایی ترکیب آن ها در کتابت نبوده است.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، منصوری با اشاره به اینکه در گذشته آثارش در 2 نمایشگاه گروهی نیز به نمایش عموم درآمده، بیان کرد: بی تردید برگزاری نمایشگاه انفرادی با شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه خوشنویسی «ترنم باران» در نگارخانه رضوان گشایش یافت

نمایشگاه خوشنویسی «ترنم باران» در نگارخانه رضوان گشایش یافت