مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 13:002022-12-05سياسي

رژیم صهیونیستی کارفرما و سازمان منافقین مجری فتنه اخیر بود


معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در فتنه اخیر به عنوان کارفرما و سازمان منافقین در نقش مجری فعالیت داشت.

- ایسنا/مازندران معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در فتنه اخیر به عنوان کارفرما و سازمان منافقین در نقش مجری فعالیت داشت.

روح الله سلگی در جمع فعالان فرهنگی جبهه انقلاب مازندران اظهار کرد: جبهه رسانه ای دشمن در صدد انتشار اخبار ناامید کننده با هدف دلسرد کردن مردم از انقلاب است.

وی با هشدار درباره هر گونه همراهی عناصر فکری کشور با جریان رسانه ای استکبار خاطرنشان کرد: یارگیری از بین چهره های سرشناس فرهنگی و سیاسی داخلی برای حمله به باورهای عمیق مردم راهبرد دشمنان در مواجهه با کشورمان است.

سلگی ادامه داد: شکست توطئه سهمگین و پیچیده اخیر استکبار و متحدان آن برای براندازی به معنای پایان آن نیست.

معاون استاندار مارندران با اشاره به راهبرد مشترک معاندان و عوامل اجاره ای آنان در فتنه اخیر یادآور شد: اکثریت نمایی اقلیت، دروغ گویی و ایجاد تردید در ریشه های مذهب و ملیت از جمله شگردها و شعبده بازی معاندان در این فتنه بود.

وی با اظهار اینکه رژیم صهیونیستی در این فتنه به عنوان کارفرما و سازمان منافقین در نقش مجری فعالیت داشت افزود: ایران ِمستقل و مقتدر، کابوس رژیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی کارفرما و سازمان منافقین مجری فتنه اخیر بود

رژیم صهیونیستی کارفرما و سازمان منافقین مجری فتنه اخیر بود